måndag 22 juli 2013

Semester

Här är de semester, eller ja en blandning av semester, kompledigt och föräldraledigt!!
två veckor har vi varit lediga tillsammans, 10 dar av dom var spendrats på underbara Öland, på Böda och även på Lundegårds camping. Underbart bra väder, trevligt sällskap å bara sååå härligt!
Ida å Edward å barnen, va med oss en veckan, Elin å Andreas å deras barn några dar oxå. å va glada vi är för ert sällskap våra kära vänner!!

 Å till Böda återvänder vi nästa år igen...troligen med husvagn!!!!!! Har äntligen övertalat Jonas att vi ska testa de, så nu letar vi!!!! Å har faktiskt hittat en, så imorrn bestämmer vi oss!! den är reserverad än så länge.....
Barnen är sen igår hos mina föräldrar å blir riktigt bortskämda....med all rätt!!! Vi har spenderat dan bland husvagnar å även i en massa andra affärer så de besparar ja gärna våra barn! inte alls kul om man är 5 eller 3 år!!! tror vi tar bättre beslut utan oxå faktiskt...

Annars är de mycke bröllopsplanerande m.m. i mitt liv, kul! de tar på tiden nu, mindre än 4 veckor kvar. så nu ska allt snart göras klart, programmet spikas, bladen tryckas, ja å själva festen ska ju liksom va!! åhhh va ja längtar till denna dag....

♥ min finaste Erica ska bli fru Bengtsson å vi är en del av denna dag, amazing! ♥

nä nu ska ja ägna min man lite tid, okej ska snegla lite på snygg Järvheden som besöker Lotta på Liseberg!!! (mitt wildcard) :-)

trevlig sommar mina vänner, på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar