tisdag 5 juli 2011

Förlåt, men de är mycke jobb nu!!!

Förlåt men bloggen kommer lite i kläm när jag jobbar en massa, dels finns de inte mycke tid och sen så händer de ju inte mycke i mitt liv utöver jobb de dagarna men här kommer lite om de senaste dagarna som gått...
Lördagen va de jobb, 8-20 och övriga familjen befann sej hos fam Bellio-Bengtsson. Jonas satte in ett nytt fönster å en ny altandörr där...blev väldigt bra tycker ja! De oxå hoppas å antar jag!? Min underbara vän Erica tog hand om mina barn och serva både dom å Jonas te 1000!! DU ä underbar vännen!!!  Jag va där en sväng på min rast å titta till dom lite ;-) å de bästa av allt så fick ja mat när ja sluta, sån service på de där stället i Björkedal.
Söndag va de jobb 9.30-20 å efter jobbet tog ja å min kollega Kristina en härlig promenad!

Har förövrigt haft en väldigt rolig helg på jobbet, så kul å tokiga folk asså...har skrattat i massor! Tack Anders, Jonas, Molly/Patrik för att helgen gick sååå snabbt på jobbet! Å Anders du ä fasen inte klok nånstans ;-) hahaha

Igår va de måndag sägs de, jag är väääldigt veckovild nu när ja jobbar, å de oregelbundna tiderna asså..ja har ingen koll på va de är för dag nån gång ;-) Även denna dag va de jobb 8-20, på min 2 timmars rast va ja på ToRo å kolla på tapeter. Klippan Linn hjälpte mej såklart så nu har ja nog bestämt va de blir för tapeter i Almas nya rum...ska bli kul å fixa de framöver...nåt å fixa med när vädret är mindre bra!!!

Jonas bar igår in vår säng i Almas rum, behöver testa hur "trångt" de blir så vi inte gör nåt galet när vi byter rum med henne, men de kändes bra tycker jag...mysigt när man inte har så stort sovrum faktiskt! Å Alma behöver ytan bra mycke mer än oss!! Så nu är väl detta projekt igång kan man väl säga...
Dax å beställa tapeterna, hämta Almas nya säng å inhandla en ny madrass å lite annat som bara måste köpas till hennes nya rum!! En sväng till IKEA måste de nog bli...i helgen kanske?!
Idag ska vi träffa Elin, Tindra å Theo en stund sen blir de väl en del fix å trix här hemma kan ja tro...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar