måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!!!

En dag i kärlekens tecken....vet egentligen inte va jag tycker om dagar som denna!?!?!
tycker iof den mest är en kommersiell grej, men ändå en mysig sådan på ett sätt!! för mej är ju alla dagar fyllda med kärlek i massor...så de blir liksom ingen skillnad!!
känner väl inte att jag behöver ytterligare en speciell dag att fira, iallafall inte med min familj...vi har ju vår årsdag, förlovningsdag, bröllopsdag, födelsedagar...!!
ja jag velar lite, jag vet!!!
jag både vill fira och låta bli...vet att jag har en man som tyvärr är lite dålig på uppvakningar enligt mej ;-)!!
å Alla hjärtans dag har han aldrig brytt sej om, så jag liksom väntar mej inget...även om han alltid fått nåt av mej!! å de kanske är de som gör att jag inte riktigt vet hur jag ställer mej till denna dags firande!!!

men va fasen i år ska jag no bannemej se till å fira denna dag ändå....för att förgylla denna måndag lite ;-) hihi
så får Jonas gilla läget, å d vet jag att han kommer göra...bara han slipper tänka ;-) allt bara är fixat liksom!!

Så  de blir te å köpa nåt fint till min älskade man, å nåt till barnen oxå tror jag!! Köpa lite thaimat ikväll, å göra nån go dessert till de, tända lite ljus å så och bara krypa ner i soffan å mysa!!
Japp så får de bli...

Nu sover Olle middag, sen ska vi hämta hem Alma. Ringde te mina svärisar förut å de va nog sugna på å ha henne kvar lite längre!! så de blev lite längre än va jag först tänk, men men då fick jag en chans å göra ett litet röj här hemma!! Vi får även passa på å handla lite inför kvällen då när vi ändå ska hämta henne sen...





.........i kärlekens tecken...........










Ha en underbar Alla hjärtans dag, de ska jag!!

kram till alla mina <3


De här blev mina inköp förresten...

Till min älskade Jonas

  
Till mina älskade barn ( Olle fick ingen skål med godis)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


best dad
 



 <--   barnen köpte en blomma till sin pappa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar