måndag 21 februari 2011

Framstegens dag idag....

Olle har sagt lampa på em idag :-)
Eller rättare sagt; "ampa" å så peka han på lampan...
sen när Jonas kom hem gjorde han de igen!! Kände först att en gång va ingen gång...men nu så, 2 gånger :-)
Värmer i mammahjärtat...min lille kille!!!

Haft en lugn å mysig dag hemma, med halsbandstillverkning och puzzel för hela slanten!! Alma fixar utan problem 50 bitars 3 års puzzel å 36 bitars 4 års puzzel i ett naffs!!! Snabbt som tusan tycker jag!!!

Inga mer magsjuke tendenser så jag vet inte va detta va riktigt!!! En pigg å gla tjej hela dan....får hoppas de är över nu...de va hon iof igår med?!?! ja ja ingen aning asså... bara å hålla tummarna!!

Jonas å Alma ä på tippen med massa skräp, å ja jag laddar för ännu ett pass på gymmet!!!! Nä nu får jag överge datorn, middag till Olle står på schemat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar