torsdag 17 februari 2011

Tackar gudarna för denna "välväxta" gosse

Jaha ännu en natt med lite sömn, Olle har varit risig och inte sovit alls bra...så idag blev de ett samtal till bvc!! De tyckte vi skulle träffa doktorn eftersom Susanne t.o.m hörde hur illa Olle lät via telefon när han va 5 m från mej!!!!!
Väl där så fick han ytterligare 2 omgångar adrenalin och en omgång Betapred...blev ingen vidare förbättring så vi fick en omgång Betapred om de inte blivit bättre ikväll och hostmedicin!!!! tro de eller ej....
Inget de vanligen ger till barn under 1 år nämligen, men de ansåg att denna "välväxta" kille va som en 1 åring, rest fysiskt antar jag, så han fick en liten dos....åhhh va jag hoppas att han ska bli bättre av detta alltså!!!
De är första gången jag verkligen uppskattar han "tunga" lilla kropp rent viktmässigt ;-) hihi

Puuh va tung han ä å bära på annars alltså!! Svag mamma kanske kan va problemet iof?! ;-)

Så en omgång Lepheton är nu intagen å han sover sååå gott, lite rosslig fortfarande såklart....
Han va sååå trött efter en fm, 2,5 tim totalt, på vårdcentralen å apoteket stackarn!!! Apoteket som för övrigt, just nu, har nytt datasystem...så de tog EVIGHETER typ å få ut grejerna, va där över 30 min tror jag!!!
Nu ska jag försöka fixa lite lunch, blir väl en låda ur frysen iof, å slå mej ner i soffan å se på skidor, heja heja!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar