tisdag 15 februari 2011

dagens uppgift; mysa med Olle


Ja idag har jag bara haft en uppgift på at göra listan...mysa med min sjuka Olle!! å de har jag gjort, haft honom sovande i knät i över 2 timmar, sen tog hungern över...så jag la ner honom och han sover än, har sovit snart 3 timmar nu!!!!!! min powernap-kille med ca 30 min som normal sovtid!!! han är verkligen sjuk å i behov av att vila upp sej...så han får gärna sova, bara han blir bättre!!! Jobbigt med sjuka barn asså, ju mindre desto värre känns de som!!
Ja har däremot inte sovit något, men har ju vilat när jag suttit med Olle!!
Nu är de bara dryga timman innan Alma ska hämtas från dagis, skönt att hon skulle dit idag så vi kunde ta de så lugnt som vi behövde!! Å min käre svärfar kom å roade Olle när jag lämna Alma, tack snälla Åke för de!! När jag ska hämta är Jonas hemma, han jobbar ju in lite tid på tisdagar för att kunna gå med på babysimmet....vilket vi missar idag! men hälsan är ju såklart viktigast!!
Min älskade Olle, hoppas detta va en engångs grej med kruppen...vill inte att du ska behöva ha de så som jag hade de gällande den där jäkla kruppen....mitt liv som barn har beståt av många sjukhusbesök på grund av de!!! hoppas hoppas hoppas du ska slippa de!!! <3

Har hoppat över å elda i kaminen idag så att de ska va lite svalt här, så Olle har lättare att andas....så vi har fått pälsa på oss en del!!! å de har resulterat i massa timmars sömn...
<3 min lille sjukling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar