lördag 12 februari 2011

Nu är de lugnt och tyst här hemma...

Jag började dagen med sovmorgon, tack älskling för det!! Så skönt att få ligga kvar lite längre, gör vi oftast varsin dag på helgen iof för att vi ska få sova ut nån gång...händer ju inte så ofta som småbarnsförälder direkt!!
å denna helg får jag dessutom två sovmornar :-) underbart, kommer va som en ny människa efter helgen, hihi!!



Vackert väder idag, några minusgrader (-4 i solen o -10 i skuggan typ) men klarblå himmel :-) Familjepromenad!!! jippie :-) Här är min älskade killar --->



<--- jag å kidsen







Nu infinner sej här en tystnad som vi bara måste ha vett att njuta av, barnen har just blivit hämtade av mormor å morfar och kommer hem först imorgon efter lunch!!! Vi ska ha vuxentid!!! När hände de senast tro?!?! Vi är grymt dåliga på å bara rå om varandra och umgås utan barn!!!
Så nu ska vi slappa en stund å ladda för kväll, tapaskväll med våra underbara vänner Ida å Edward står på agendan...tänk vi ska ses utan barn!!! äta god mat, spela spel och bara umgås utan nattningar å dyl!! ;-)
Fick nämligen en tapaskväll av dom när jag fyllde år, gött med vänner som vet vad man behöver ;-) Upplevelser är ju en av de allra bästa presenterna, om du frågar mej!!!

Nu ska jag/vi njuta av tystnaden, för imorrn när de är hemma igen är de full fart igen!
....å då ska ja gosa med dom massor såklart <3 mina godingar <3

Ha en bra kväll mina läsare, de ska vi ha de lovar vi!!!





<--- Almas "ögonbryns status": lite svullet o blått, men hon klagar inte!!!






 Barnens kusin Freja tog några underbara bilder på Olle, tack!! här är ett smakprov..du är så duktig Freja..<3

 

1 kommentar:

  1. Ni har sååå fina barn!!
    O njut nu av varandra!
    kram Erica

    SvaraRadera