söndag 27 februari 2011

Festlig lördag...

...NOT!!!

Hela, å då menar jag verkligen hela, lördagen låg vi i soffan å varvade tv tittandet med sömn. Tur i oturen va Olle inte heller så kry så han sov mer eller mindre hela dan, febrig å dann!!! Alma är ju i Brandstorp över natten.

Somnade t.o.m. när Jonas bytte blöja
Svärfar fick åka till affärn å handla nyponsoppa å blåbärssoppa åt oss så vi skulle få i oss nåt, vi va hungriga men orkade verkligen inte göra nåt!! Jonas blev något bättre under dan medans jag forsatte mina flitiga besök på toa....
På kvällen festade vi till med med lite fiskbullar å potatis, sen till melodifestivalen fick de bli avslagen cola, wow vilken stämning vi hade ;-)
Natten fortsatte som hela dan med risig mage, så idag när jag vakna hade jag gått ner 3,5 kg...på en vecka!! Snacka om bantningskur å va magsjuk asså!! Så nästa veckans vägning lär ju inte bli kul, då lär de bli ett stort + antagligen!! :-/ När jag kommit igång med mat å träning igen.....

Dagens frukost för mej blir lite resorb, å sen lite yoghurt å nyponsoppa!! Måste få i mej lite vätska som jag kanske har nån chans att få behålla känner jag........
Sen fick jag avboka ännu en träning pga denna jä..a magsjukan, varit magsjuk i 5 dygn nu...(va iof lite bättre tors em å fre fm) men sen på´t igen, usch!!! Nu får de faan va nog, orkar inte mer...
Både Olle å Jonas är mycke bättre idag så nu vill jag att ni  alla håller tummarna för mej!!!!!!!!!!!!


Olle äter iof bara välling, men han har väl ont i halsen eller nåt kanske?!?! Men han är pigg å go å leker för fullt igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar