fredag 18 februari 2011

Yes, sammanhängande sömn!!

Nu sitter jag här med morgonkaffet å njuter....

Fått 7 timmar utan sömnstörning!!! Sååå skönt!! Olle har sovit hur bra som hellst, medicinen gjorde verkligen susen!! <3
Så nu ä han helt sej själv igen, bortsett från lite hosta iof men....de räknas knappt efter denna sjukdomsfyllda veckan ;-)
Så nu bara jag mååååste träffa folk idag, blir tokig..klättrar snart på väggarna här hemma!!! Sett nog av dessa väggar denna veckan...
Vi är ju lite smått översociala, ja å mina barn, jag vet!! :-) men hellre översocial än asocial...
Tack för att fb finns, bara slänga ut frågan...alltid nån som nappar!!! Å till på köpet fick vi valmöjlighet, inte nåt jag är så bra på dock!! ;-) jag tänte vi kunde göra båda....hmm!!!
Erica bjöd hem oss å Cilla å barnen skulle till familjecentralen på sångstund...så då fick Alma bestämma!! Å hon vill INTE sjunga....konstigt med tanke på att Mora Träsk gått varmt här hela morgonen!! Fast hon har väl fått nog av sång kanske ;-)
Dessutom hade de ju varit gott med en promenad...men men vi får gå en sväng lite senare!!!
Osse kom iof oxå med en inbjudan men de bor ju sååå långt bort, annars hade de garanterat blivit de....för där har de ju en nyfödd liten Elias som ja sååå  gärna gosat med!!! Mys...

Måste iväg å handla lite sen med, saknas lite till den obligatiriska tacosen ikväll ;-) sen ska jag ansvara för picknickmackor till imorgon...för vet ni va?! Då ska ja å Stine till Ullared, jippie!!!

Å då menar jag BARA ja å Stine!!!
Så kul å få umgås helt själva, utan barn å karlar, de va ett tag sen kan jag lova....3-4 år sen konstatera vi!!!! Hmm....
Har ju några mil i bilen, så vi kan prata av oss lite, innan vi ska slåss med alla andra på Gekås ;-)

Nä nu ska jag ta tag i denna dag...blir en dusch å sen lite frukost för mej!!!

Ha de bäst....

1 kommentar:

  1. Härligt att du fått sova gott i natt. Kul med Gekås imorgon, hoppas det är lite folk så ni verkligen kan shoppa loss. Sushin köper vi i sushi-restaurangen som är precis bredvid Orient Palace. Så gott!

    SvaraRadera