torsdag 10 februari 2011

Oj oj oj va jag fick äta upp de jag sa...

Ja de kan man lugnt säga, sa till några vänner häromdan att Olle ofta sover så bra på nätterna å att vi typ alltid får sova, iallafall mellan 22-5...men denna vecka har INTE varit så!! inatt vakna han 2.45 och skulle visst va vaken till 4.15. Å eftersom mina käre man va mer död än levande så rörde han inte en fena när Olle skrek, så jag va vaken 45 min innan jag fick nog...å ruska liv i Jonas...orkade inte mer då men kunde inte sova för de, Olle levde ju rövare ;-) å de va inte första struliga natten denna veckan....
Ja ja...ska väl inte klaga, han är ju ganska snäll i övrigt vår Olle!!
Men nu när jag fått mitt morgonkaffe framför en brasa så börjar jag vakna till...

Idag blir de babysång för mej å Olle...va länge sen vi va där nu känns de som, undra om vi varit nån gång efter jul?! jo kanske en gång!! Sen blir de lunch på julius, läs casey´s (har lite svårt för detta namnbyte, hihi ;-) ) med bla Jonna, mysigt. Hoppas våra killar vill sova då så vi får äta i lugn å ro!! Å precis nu tittar jag ut genom fönstret för första gången....nääääj, inte mer snö!!! tycker de räcker nu...men de ä iof bara 10 feb så vad kan man vänta sej, är ju sällan vår i feb liksom...

Nä nu har Olle ledsnat på å blogga, Alma vill inte leka med honom heller...
va alma gör kanske ni kan ana, klipp, klapp, klipp, klapp säger jag bara...


see you!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar