måndag 14 februari 2011

Ingen rolig start på dagen...

Vaknade med huvudvärk idag, kände att migränen inte va långt bort....f..n!! Å Alma som inte är på dagis på måndagar!!! MASSA kaffe, ipren, vatten å lite frukost (inget ja ä sugen på i d läget kan jag säga, mår bara illa!!)
Som tur är finns ju farmor å farfar hemma på dagarna så jag körde iväg Alma dit för att få möjlighet till å sova bort skiten när Olle skulle sova nu på fm!!
Å han somna på vägen dit redan, lite för tidigt egentligen men de va bara å bära in honom när vi kom hem så jag fick sova en stund...30 min låg jag i sängen iallafall, sov kanske 10 min!!! men att bara slappna av i ett mörkt rum och få några minuters sömn gjorde susen!! Känner mej redan mycke bättre!!!! så nu blir de slappa i soffan en stund medan Olle drar omkring på golvet å leker!!
Just nu fick jag hämta honom borta vid kaminen, han äter bark!!! vilket kanske int är så farligt...man åt ju de förr i tiden ;-) hihi ...men inget jag känner att han bör äta alltså!!! å framför allt ska han inte va vid kaminen över huvudtaget, vill ju inte att han ska bränna sej!!!

Så här ser Almas öga ut idag, lite hängigt å gult!! Undra hur länge "striparna" ska sitta på?! nån som vet, kommentera gärna....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar