tisdag 22 februari 2011

Kul när mina gamla grejer kommer till användning!!

Puzzel för hela slanten här numera......
...så de puzzlen ja köpte i lördags har hon typ redan ledsnat på, så nu åker mina gamla fram så de finns fler å välja på!!! Några är hon nog lite för lite för, 4-9 år är kanske väl häftigt för henne..men vi ska testa!! Hon ä ju en hejare på puzzel.....



Så nu sitter vi här med dagens utmaning för Alma....

vi får passa på medans Olle sover, så jag kan sitta bredvid!! För de ä nämligen inte kul å puzzla själv tycker Alma...men vid datorn på en stol bredvid passar tjejen som tur är!!! :-)

Sen blir de lunch, vad ska vi hitta på tro?! Ständigt denna fråga.... får bli nåt enkelt å snabbt idag!!! Dålig planeringa av mej, men ibland tar idéerna på mat slut!! Tycker de blir samma jämnt....

Babysim för Olle i em, missa ju förra veckan, så nu på´t igen!! innan de ska jag försöka hinna till gymmet tänkte jag....
så ja hoppas Jonas kommer hem som planerat idag så jag hinner!!!

Hämta ved måste göras oxå, är ju så nedrans kallt ut!!!  ...å efter de är de Jonas tur å träna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar