torsdag 24 februari 2011

Ja nu så...

..börjar jag bli mej själv mer å mer för varje timma som går!! Lite matlust vore ju inte fel alltså...så jag får tillbaka orken i kroppen!!
För värk i kroppen har jag men de kan ju lika väl va träningsvärk...träna rätt hårt i tisdags!! hmm...

Jonas är å lämna Alma på dagis å handlar, de fullkomligt ekar i vår kyl...Olle sover, lite tidigt, men han somnade nästan på golvet när han lekte, godingen!!

Blir en lugn dag i soffan idag å kurera...! Ska försöka ta mej ut i friska luften ikväll å se lite fotboll IFK Tidaholm-Tibro AIK, känns som lite frisk luft skulle göra susen!! Om jag bara orkar stå där...

För imorrn tänkte jag att Jonas skulle få jobba igen, då tror jag att ja orkar med mej å barnen för egen maskin igen!!!

1 kommentar:

  1. Hej Linda... Kul att du har börjat blogga. Jag har spånat lite på besökräknar problemet och jag är så illa tvungen att säga, jag har ingen aning om hur man gör. Det var 2 år sedan jag öppnaded min blogg och då var det min John som fixade allt. Jag vet att det var rätt krånglkigt, han satt mycket och länge och han kommer inte heller ihåg hur man gör. Sorry, kanske kan ngn annan hjälpa dig? Krya på dig kram

    SvaraRadera