torsdag 10 februari 2011

nåt positivt med snön iallafall ;-)

En mysig dag med sång, lek och lunch :-) Olle och lite kompisar på famc.

Edwin, Olle, Milo, Olle o Jaquline


Milo, Olle, Cilas, Jaquline


Nåt positivt med snön är att Jonas träning idag blir inställd vilket innebär att jag slipper sitta ensam med barnen här hemma ikväll :-)
Får se om jag passar på å träna då, hmm... känns lite fel när han vä lär hemma en extra dag men iof är jag ju hemma igen efter mindre än en timma...lite skillnad, å så slipper jag ge mej iväg imorrn kväll på pass!! ja återstår att se, älskar ju å träna nu!! easyline är min grej helt klart... så skönt å se att de ger resultat ju...

För er som inte vet, så sliter jag kanske hårt för att bli av med en massa extra kilo, viktväktar å tränar så ofta jag orkar och kan. har hållit på 21 veckor nu och gått ner 13,3 så de känns riktigt skönt!! å jag mår framför allt så mycke bättre...

2 kommentarer:

  1. Det kan jag tänka mig! jätte bra kämpat!
    va kul att du har blogg jag följer :)

    SvaraRadera