onsdag 23 februari 2011

Jaha då va de min tur då......

Jonas åkte iväg å träna, jag förberedde läggningen av barnen...kände mej grymt frusen å trött!!
Satte mej i soffan å bara njöt av att titta på mina underbara barn som lekte på golvet, iklädda pyamas/nattlinne, i väntan på att sova! Alma krama å pussa på Olle i massor, å fullkomligt öste ur sej kommentarer som "Ja älskar dej Olle" "Min goa lillebror" "Du är så go"  "Å va du ä söt" De värmde sååå i mitt hjärta!!


Sen somna Olle med vällingflaskan i munnen, Alma inte långt därefter bredvid mej  i soffan!!!

........Å sen bröt de ut...magsjukan...usch å fy!!! Sen låg jag nerbäddad i soffan under massa filtar å bara längta efter att Jonas skulle komma hem!! Sov iof till å från så han va hemma ganska snart tyckte jag...

Efter att sovit gott inatt blir de nu slappa i soffan hela dan framför brasan, massa film, å bara hoppas att den här skiten snart är över!! Jonas är såklart hemma å tar hand om Olle, Alma är på dagis (till hennes stoora glädje) så nu ska här kureras.....

1 kommentar:

  1. Stackare! Hoppas du mår bättre nu! Usch och fy för magsjuka. Krya på dej! Kramis

    SvaraRadera