fredag 25 februari 2011

Blev väl inte riktigt som vi tänkte...

Skulle gått en sväng till gymmet jag å mamma nu på fm, men min kropp sa "nej, nej, nej"!! Fick jätteont i magen, i gallan typ...som jag iof inte har nån...men man kunde ju tydligen få fantomsmärtor sa dom!! Å d fick jag...hmm typiskt!! Men de kanske va en liten varning, träning kanske inte är d första man bör göra efter att jag varit sjuk några dar!! Sen va Olle dessutom omöjlig å hålla vaken, så de körde ihop sej lite till kan man säga!!! Får träna på söndag istället...
Så nu sitter jag här, mamma å Alma ä uppe å leker i Almas rum...

...om ett par timmar kommer Sarah, Lars å Leo å hämtar vårt alldeles för stora soffbord, ska bli sååå skönt å slippa ha de ståendes här, har nog med prylar i vardagsrummet känner jag...leksaker ÖVER ALLT emellanåt!! plocka, plocka, plocka..............!! Ibland önkar jag mej en container å bara slänga all skit i..... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar