söndag 13 februari 2011

Tapaskväll med goa vänner

Hade en kul kväll igår hos våra goa vänner, Ida å Edward, i Skövde!! De va så snälla å hämta oss så vi slapp ha bilen med oss. Lagade mat tillsammans, kul! Tapas stod på menyn J premiär för oss med detta!! En lyckad sådan!! Massa go mat…



min enorma tallrik

huvudrättsbuffé












dessert
Melodifestivalen gjorde oss sällskap vid middagen, å ja jag tyckte faktiskt att rätt låtar gick vidare!! Va faktiskt helt okej musik tycker jag, även om jag egentligen tycker de va bättre förr ;-) Ja är ju en RIKTIG klassisk schlagernöjd!!! Sen va de dags för att spela spel, Galenpanna, vi va sååå snögga!!!

<-- här har ni värdarna, i snygg "galenpanna" mundering










Insåg nu att Jonas, för en gångs skull, spenderade mest tid bakom kameran…finns inga bilder på honom!!! Men han va givetvis också med ;-)Tiden sprang som vanligt iväg…sägs ju att tiden går fort när man har kul!!! J
å helt plötsligt va klockan över 12, så vi ringde på skjuts hem…Kina kom strax efter 1 för att hämta oss!! Så vid 1.30 rullade bilen mot Tidaholm….vi (läs Kina, Jonas å jag) gick direkt och la oss! Helt slut!!!

 Å dagens sovmorgon va heeelt underbar!! Fick sova så länge vi ville å slapp hoppa upp ur sängen direkt…skönt å få dra sej lite!! Efter ett samtal till Brandstorp fick vi höra att allt, även denna gång, gått hur bra som hellst med barnen!! Va aldrig orolig för nåt annat iof…

 
Idag kommer inte herr å fru Lundgren göra mycke, Wallander filmen från i söndags ska precis sättas igång!! Så de blir slappa i soffan, under en filt, med film å en värmade brasa!! <3 de gillar vi…


Har lagt massa timmar vid denna stackars blogg denna dag, försöker mej på att kunna publicera ett inlägg via word, går väl inget vidare...får inte med bilderna, nån som vet hur man gör så gör gärna en komentar om detta till mej!!! blir gaaaalen!! Tror inte de är meningen att jag ska hålla på med detta idag, för även här har jag problem att få in vissa bilder, de vrider sej när jag laddar upp dom från mappen på datorn?!?! så därför kan jag bara lägg upp bilder som är tagna på rätt håll.....hmm,lägger ner för en stund nu tror jag!!!

Dessutom kommer nog kidsen med mormor snart, vi ska ju träna sen...gött!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar